Camperreizen.reismee.nl

Even rust thuis

Zo hier weer een kort verhaaltje. We zijn lang niet thuis geweest met de camper en daarvoor is hij er ook. Na het noorden hebben we onze reis verlegt naar het oosten van het land maar eerst nog even naar het veel besproken plaatsje zoeken in Delfzijl. Je kon daar kon daar prima staan en wat het belangrijkste is dat je het toilet kunt legen en indien nodig is er ook stroom voor handen. We stonden er met zo'n 10 camper van alle soorten en op loop afstand van het centrum. Even over de dijk lopen en je kijkt uit over de wadden. Ook zijn we nog langs de hele dijk gefietst om in de Eemshaven te kijken. Ja water blijft toch trekken. Na een paar dagen vertrekken we weer en gaan nu naar vrienden van ons, Kitty en John, in Duitsland maar maken eerst een tussenstop in Ter Apel aan de jachthaven. Op naar Kluse in Duitsland naar het dierenpension van hun zoon en schoondochter,die op vakantie zijn,waar ze op de honden passen. Na Kluse gaan we naar Bellingwolde voor een paar dagen omdat we enkele zaken moeten regelen en onze auto staat daar. Na Bellingwolde gaan we naar Hardenberg omdat we wel eens naar de campershow willen kijken. Ook staan daar twee bedrijfen die we willen bezoeken omdat we nog een campermodel krijgen van camperpassie uit Haaksbergen en we moeten een afspraak maken met Camperprofie uit Veendam omdat de aanjager van de verwarming niet meer werkt en we willen een afzuig op onze toilet willen laten installeren. We staan daar twee dagen op de grote parkeerplaats die voor dit hele weekend gratis is. Daarna trekken we verder via Diepenheim naar een nicht van mij en dan door naar Hengelo naar de onze bekende plek om te staan, de boerencamperplaats de Eulerhook. Alphons mijn broer komt op bezoek en we gaan op bezoek bij mijn oudste broer Gerrit omdat zijn vrouw in de volgende week een operatie krijgt. Ook komt onze nicht Miriam vanuit haar werk langs en s'avonds komt haar echtgenoot Michel ook nog langs. Na twee dagen vertrekken we weer en gaan nu voor een paar weken naar huis. De camper moet na gekeken worden en er moeten nog wat zeken bekeken worden. Ik heb de hele camper van buiten schoon gemaakt en het toilet gereinigd en de vuilwatertank een goed uit geschrobt. Gon heeft de binnenkant gereinigd en de kleren die we thuis voor een paar weken nodig hebben er uit gehaald. Camper weg gebracht naar de stalling want om hem bijna drie weken voor de de deur hebben staan is ook niks. Op 10 oktober vieren we eerst Gon haar verjaardag want ze wordt 65 jaar daarna gaan we op 12 oktober weer weg naar Belgie en een rit langs de kust van Frankrijk met onze Belgische vrienden Nicky en Walter. Hoe lang dat gaat duren zien we dan wel weer.

Maria

Leuk verhaal, Ed.
Zie dat je ook gebruik maakt van reismee.nl
Jullie maken iig optimaal gebruik van de camper.
De volgende keer dat jullie weer in Hengelo staan, komen we weer even buurten.